Забравена парола

Ще получите нова парола на посочения от Вас email.

 

IBM Watson Engagement Advisor ще помогне на компаниите да подобрят начина, по който обслужват клиентите си

IBM представи Watson Engagement Advisor – нова революционна технология, която позволява на компаниите да обработват голямо количество данни за рекордно кратко време и да трансформират начина, по който ангажират своите клиенти. Бизнесът ще може да обслужва по-добре клиентите си благодарение на тази когнитивна технология, която анализира корпоративните данни по-бързо и лесно.

На базата на способностите си да разбира нюанси на човешката реч, да анализира въпроси и намира отговори в огромни обеми от информация, системата IBM Watson Engagement Advisor ще даде възможност на служителите, обслужващи клиенти, да предоставят бързи отговори, базирани на корпоративни данни. Функцията Ask Watson дава възможност за бърз анализ на въпросите на клиентите и предоставяне на решения на проблемите им.

Според проучване на IBM сред 1700 маркетинг мениджъри, 65% от тях се чувстват неподготвени да реагират на нарастващия брой комуникационни канали, които днешните потребители могат да използват. Затова IBM дава възможност на своите клиенти да реагират своевременно на промените в пазара, като автоматизират маркетинга и подобрят начина, по който обслужват клиентите си.

IBM Watson Engagement Advisor ще помогне на компаниите да извлекат максимума от всяко взаимодействие с клиентите независимо по кой канал комуникират с тях – уеб сайт, мобилно устройство. Системата ще предоставя информация за това, какво точно иска всеки клиент в контекста на неговите предпочитания и действия – понякога дори още преди клиентът да е взел своето решение. Така у потребителите ще се създаде усещането, че компаниите познават нуждите и желанията им, а на базата на това ще се увеличи и тяхната лоялност към марката.

За повече информация:
www.ibm.com/bg/bg
www.ibm.com/watson
www.youtube.com/user/IBMWatsonSolutions

Сподели в: Share Tweet

Още статии от същата категория

Добави коментар